Türkçe

28 EYLÜL KUMLUCA-ÇOBANÇEŞME

İzlenme 1558

Nasıl da özlemişiz nicedir yüzünü göremediğimiz bazı arkadaşlarımızı. Bu sonbahar bizim için kavuşma, kucaklaşma, görüşme vesilesi de oldu ya, KDSG günlüğünde hüznün yerini sevinç almalı artık. Sonbahar bizim için dostlarımızla, uzun parkurlarımızla, muhteşem manzaralarla, serin ve nemli toprak kokusuyla, kestaneyle, cevizle kavuşmanın mevsimi artık. Ve biz 27 kişi Kumluca sırtlarında her anıyla keyifli bir gün daha geçirdik.

Ayvalık'tan ben, Şerafettin Bey, Hüseyin Bey, Gökçem Hanım, Pınar Hanım, Haşmet Bey, Tülay Hanım, Karaağaç'tan Ali Bey, Burhaniye'den Necla Hanım, Süleyman Bey, İbrahim Bey, Ramazan Bey, Tacettin Bey, Yusuf Bey, Kevser Hanım, Kenan Bey, Güneş Bey, Dürdane Hanım, Muharrem Bey ve Nazlıcan, Edremit'ten Canan Hanım, Serol Bey, Mustafa Bey, Nevzat Bey, Reyhan Hanım, Suat Bey ve ÇetinDarüzziyafe'de sabah çorbalarımızı içtikten sonra yola devam edip Kumluca'da araçlarımızı bıraktık. Buradan hafif bir tırmanışla yükselmeye başladık ve güzel bir çeşme başında uzunca bir mola verdik. Çayımızı demledik. Ardından biraz daha yürüyüp Eybek Yangın Kulesi'ne vardık. Kuleden biraz manzara izleyip fotoğraf çektikten sonra inişe geçtik ve orman içi patikalardan Kapanca Mevkiine vardık. Kapanca'da buz gibi pınarların çevresine yayılıp yiyeceklerimizi çıkardık. İkinci kez çay demleyip keyifli bir sofrada yemeklerimizi yedik. Ardından toparlanıp, Kapanca Dede'nin mezarını ziyaret ettik ve Çobançeşme'den anayola kavuştuk. Şoförler olarak gidip araçlarımızı getirdik ve evlerimize doğru yola devam ettik.

TEŞEKKÜRLER: Öncümüz Çetin'e, artçımız Mustafa Bey'e, yürüyüşümüze ilk kez katılan ve bizimle uyumlu bir gün geçiren katılımcılarımıza, ikramlarıyla, şakalarıyla günümüze değer katan tüm yoldaşlarıma teşekkür ederim.

22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.234.210.89