Türkçe

1 EYLÜL GÜRLEK ŞELALESİ

İzlenme 1692

Bizim Gürlek Şelalesi’ne gidip, tepeden tırnağa neşeye gömülmediğimiz bir gün vaki değil ki…Gürlek Şelalesi bugün yine, bizleri tepeden tırnağa mutluluğa ve yaşama sevincine boğdu. Bizler, Gönen’li dosrlarımızla birlikte, yine unutulmaz bir gün yaşadık.

Ayvalık’tan ben, Karaağaç’tan Ali Bey, Burhaniye’den Ramazan Bey, Kenan Bey, Kevser Hanım ve Serpil Hanım, Edremit’ten Sibel Hanım, Necdet Bey, Kazım Bey ve Serol Bey, araçlarımızla önce Narlı Köyü’ne geldik. Burada sabah çaylarımız eşliğinde simitlerimizi, böreklerimizi yedik. Araçlarımızla Darıdere’ye vardık ve orman yoluna girdik. Burada Gönen Doğa Sporları üyeleriyle buluştuk ve yürümeye başladık. Sabahın erken saatiydi ve hava mis gibiydi. Önce çeşmeye, ardından seyir terasına ulaştık ve uzun molalarla manzaranın, ormanın, suyun tadına vardık. Ardından inişe geçtik ve Gürlek Şelalesi’ne ulaştık. Hemen mayolarımızı giyip kendimizi şelalenin buz gibi sularına bıraktık. Doyasıya yüzdük, fotoğraflar çektik. Çaylarımızı demleyip öğle yemeğimizi yedik. Biraz daha yüzdükten sonra toparlanıp yola çıktık. Sert bir tırmanışın ardından patikamızı bulduk ve çeşmeye ulaşıp buz gibi sulardan kana kana içtik. Biraz daha yürüyüp araçlarımıza ulaştık. Narlı Köyü kahvesinde çay içip dinlendik ve burada Gönen’li dostlarımızdan ayrılıp aracımıza bindik. Altınoluk Köyü’ne varıp burada mis gibi kapaktan kesmeler, çi börekler, koruk suları ve karadutlarla nefsimizi terbiye ettik. Ardından vedalaşıp evlerimize doğru yola çıktık.

TEŞEKKÜRLER : Bu etkinlikte yanımızda olup uyumlu bir birliktelik yaşayan Gönen Doğa Sporları üyelerine ve Mustafa Bey’e, getirdikleri yiyeceklerle nefis bir sofra kuran arkadaşlarımıza, artçılık görevini başarıyla tamamlayan Ali Bey’e, sabah ve akşam, nefis çaylarıyla bizi ağırlayan Narlı Köyü kahvecisi kardeşimize, Altınoluk’ta bize güler yüzüyle hizmet edip bizi neşelendiren minik Saliha’ya, bu güzel etkinlikte yanımda olan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim…
22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 2 kişi var  IP:3.234.210.89