Türkçe

6-7 TEMMUZ GÖLCÜK YAYLASI KAMPI

İzlenme 1583

Gölcük Yaylası’na gidip te mutlu olmadan döndüğümüz olmadı ki hiç. Yediğimiz sağanak yağmura rağmen, bu kampımızdan da keyifle döndük.

Ayvalık’tan Ben, Rana, Gömeç’ten Ali Bey, Edremit’ten Serol Bey, Mustafa Bey ve Çetin, 6 Temmuz Cumartesi saat 13:00 te Kozak sapağında buluşup yola koyulduk. Bağyüzü Köyü’nün kahvesinde çay molası verdik. Burada önümüze gelen lokma hayırı tepsisindeki hamurları, peynirleri ve reçeli afiyetle yedik. Ardından bu köydeki kardeşimiz Yusuf’un davetiyle bir düğün evine gidip, buradaki nefis yemekleri de yedik. Yola koyulup Hacıbozlar Köyü’ne geldik. Köy meydanında araçlarımızı bırakıp ağır yüklerimizle tırmanmaya başladık. Yaklaşık 2,5 saatlik bir tırmanışla Gölcük Yaylası’na vardık. Burada kamp yerimize gidip, bir gün evvelden kayaların arasına gizlediğimiz eşyalarımızı çıkardık. Çadırlarımızı kurduk. Kamp ateşimizi yaktık. 2 arkadaşımızı kamp yerinde bırakıp yaylayı gezmeye çıktık. Dönüşte yemek hazırlıklarına başladık. Hava iyice kararınca, yemeklerimizi yedik ve ateş başında şarkılı-türkülü sohbete başladık. Gök gürültüleri ve çakan şimşekler bizi tedirgin etse de, henüz yağmur başlamadan çadırlarımıza çekildik. Uykumuzun ortasında sağanak yağmurun sesi ile uyandık ve sabaha kadar uyur-uyanık saatler geçirdik. Saat 5:30’da yağmur dindi ve çadırlarımızdan çıktık. Islanan eşyalarımızı sabah güneşine serdik. Ateşimizi yakıp çayımızı demledik. Sucuklu yumurta ve diğer malzemelerimizle mükemmel bir kahvaltı yaptık. Kahvaltı sonrası yeniden çay demleyip keyfimizi uzattık. Çadırlarımızı toplayıp yüklerimizi ayarladık ve yola koyulduk. Yaklaşık 2 saatlik inişle Hacıbozlar’a vardık. Burada Edremit’li arkadaşlarımızı uğurladık. Ali Bey’i Kubaşlar ve Ulubeyler üzerinden Karaağaç’a bırakıp evlerimize döndük.

Teşekkürler : Bizi hiçbir zaman aç bırakmayan Bağyüzü köylülerine, dünyanın en güzel karpuzunu alan Ali Bey’e ve katılan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.

16/12/2019 Gün Ortalama:54  Bugün 34 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:18.210.23.15