Türkçe

2 TEMMUZ EYBEK DAĞI

İzlenme 1645

Bizim için anlamlı bir gündü ve  pek çok güzelliği bir arada yaşadık. Biz 8 kişi, Eybek Dağı’nın muhteşem coğrafyasında hüzünle coşkuyu bir arada yaşadık.

Ayvalık’tan ben ve Rana, Burhaniye’den Ramazan Bey, Edremit’ten Serol Bey, Kazım Bey, Uğur, Mustafa Bey ve Eskişehir’den misafirimiz Kadir Bey, Edremit’te buluşup Çobançeşme’ye vardık. Burada araçlarımızı bırakıp tırmanmaya başladık. Oldukça dik ve kayalık bir yamaçtan, yaklaşık 1 saatte Eybek Yangın Kulesi’ne vardık. Kulede biraz dinlendikten sonra patikadan Eybek Dağı’na tırmanmaya başladık. Zirveye yaklaştığımızda rüzgârla beraber serinlik te arttı. Zirvede bir şirketin dikmiş olduğu rüzgâr ölçüm direğini görünce üzüldük. Bu güzelim coğrafyaya yolların yapılacak olması, devasa direklerin dikilecek olması, kesilecek olan ağaçlar bizi hüzünlendirdi. Zirvede biraz manzara izleyip fotoğraf çektikten sonra aşağı inerek ağılda çoban Murtaza ile buluştuk. Murtaza’nın demlediği çayla yemeklerimizi yedik ve keyif yaptık. Ardından yine inişe geçtik. Kulede grubu ikiye ayırdık. Ben, Uğur ve Kadir Bey araçlarımızı almak için Çobançeşme’ye döndük. Diğer grup ise Hanlar’a yürüdü. Bizler Hanlar’a vardıktan kısa bir süre sonra arkadaşlarımız da geldi ve çaylarımızı içip vedalaşarak evlerimize doğru yola çıktık.

22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.234.210.89