Türkçe

22 HAZİRAN GÜRLEK ŞELALESİ

İzlenme 1592

İyiye ve güzele ulaşabilenler, zorlu yolları aşabilenlerdir… Biz 12 kişi, gerçekten de zorlu bir parkuru aşarak ulaştık bizi bekleyen cennete. Sıcak ve nemli bir hava ile, tepemizdeki kızgın güneşle, sarp yamaçlarla, ayağımızın altından kayıp duran taşlarla mücadele ettik ama tüm gün yaşadığımız güzelliklerin yüzümüze yansıttığı gülümseme, keyifli kahkahalarımız, neşemiz eksik olmadı.

Ayvalık’tan Şerafettin Bey ve ben, Gömeç’ten Ali Bey, Burhaniye’den Serkan, Esra, Kenan Bey, Kevser Hanım, Necla Hanım, Edremit’ten Canan Hanım, Kazım Bey, Mustafa Bey ve Nevzat Bey, erken bir saatte buluşarak Narlı Köyü’ne ulaştık. Burada çaylarımızı içip poğaçalarımızla, peynir ve simitlerimizle kahvaltımızı yaptık. Yine araçlarımıza binerek Darıdere’ye ulaştık. Orman içinde araçlarımızı bırakıp yürümeye başladık. Orman yolu bir süre sonra sarp yamaçlara bıraktı kendisini. Neyse ki çeşmemizi ve seyir kayamızı kolayca bulduk ve duyasıya manzara izledikten sonra, şelalemize doğru sert bir inişe başladık. Gürlek Şelalesi’nin suları biraz eksilmişti ama tüm görkemiyle, gürül gürül akmaya devam ediyordu. Şelale kıyısında yaklaşık 3 saat geçirdik. Bol bol fotoğraf çektik, yüzdük, yemeklerimizi yedik. Eşyalarımızı toplayarak tırmanmaya başladık. Seyir kayasının yanından aşağı inen patikaya girdik ve kanyonun içine dalıp tekrar yukarı tırmandık. Darıdere’ye vardığımızda epeyce yorulmuştuk. Piknik alanını gezdik ve araçlarımızla yine Narlı Köyü’ne indik. Keyif çaylarımız eşliğinde bir süre dinlenip tatlılarımızı yedik. Ani bir kararla, araçlarımıza binip Adatepe Köyü’ne gittik. Zeus Altarı’ndan muhteşem manzarayı izledikten sonra evlerimize döndük.

TEŞEKKÜRLER : Çereziyle, meyvesiyle, mücveriyle, dolmasıyla, kayganasıyla bizi sürekli besleyen ve bu unutulmaz etkinlikte yanımda olan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.

17/10/2019 Gün Ortalama:70  Bugün 11 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.85.214.0