Türkçe

15 HAZİRAN-BİBER YOLU & IHLAMUR YOLU

İzlenme 1616
Parkurun güzelliği, yeşilin binbir tonu, bin pınarlı İda’nın bereketli pınarları, Döşemedere’nin çağıl çağıl, serin suları, dostluk, neşe, muhabbet... Belki umduğumuz gibi çantalarımızı ıhlamur ile dolduramadık ama, Kaz Dağları bugün bizi bizden alacak kadar cömert, bizi tepeden tırnağa neşeye boğacak kadar eğlenceliydi.

Ayvalık’tan ben, Muhterem Hanım, Pınar Hanım, Şerafettin Bey, Gömeç’ten Ali Bey, Burhaniye’den Kevser Hanım, Necla Hanım, Süleyman Bey, Edremit’ten Çetin, Kazım Bey, Nevzat Bey, Canan Hanım ve Serol Bey, Darüzziyafe önünde buluşarak sabah çorbalarımızı içip yola koyulduk. Çınarlıhan’da araçlarımızı bırakıp yürümeye başladık. Bir gün önce yağan yağmurun ve gece boyunca çimenleri, yaprakları süsleyen çiğin etkisiyle orman muhteşem kokuyor, muhteşem görünüyordu. Ayı Gediği’ne vardığımızda bizi bir sürpriz bekliyordu : Çeşmenin etrafında yüzlerce arı kovanı ve on binlerce arı vardı. Rotamızdan saparak tepeye tırmandık. Orman içinden, harika bir ortamdan geçerek yine yolumuza düştük ve Ihlamur Yolu’na saptık. Nefis manzaralardan geçerek 420 metre yüksekliğe kadar indik. Amacımız ıhlamur toplamaktı ama ıhlamurlar henüz açmamıştı. Döşemedere kıyısına geldiğimizde yiyeceklerimizi çıkarıp karnımızı doyurduk. Ardından Biber Yolu’ndan tırmanmaya başladık. Büvetlerin kıyısından geçerken dayanamadık ve 3 kişi, kendimizi buz gibi suların içine attık. Tertemiz ve serin su yorgunluğumuzu aldı. Tırmanmaya devam ederek Döşemedere Şelalesi’ne vardık. Şelalenin suyu henüz azalmamıştı ve sunduğu manzara etkileyiciydi. Fotoğraflar çekip yola devam ettik ve 950 metrelik Ayı Gediği’ni geçip Çınarlıhan’a vardık. Toplamda 30,5 kilometrelik yolu 7:11 yürüyüş ve 2:31 mola ile, ortalama 4,3 km hareketli hızla tamamlamış olduk.
22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.234.210.89