Türkçe

25 MAYIS - ALTINOLUK

İzlenme 1518

Belki şakayıkları göremedik, hayalimizdeki fotoğrafı çekemedik ama, biz 19 kişi Altınoluk sırtlarında, ormanıyla, manzarasıyla, buz gibi sularıyla, mis kokulu kekikleriyle unutulmaz bir gün yaşadık.
Ayvalık’tan ben, Şerafettin Bey, Pınar Hanım, Sami Bey, Gömeç’ten Nurettin Bey, Burhaniye’den Kenan Bey, Kevser Hanım, Necla Hanım, Süleyman Bey, Bekir Bey, İbrahim Bey, Edremit’ten Güray Bey, Saim Bey, Canan Hanım, Mustafa Bey, Mehmet Bey, Kazım Bey, Nevzat Bey ve Serol Bey, Zeytinli’de Güner Hanım’ın nefis poğaçaları ile güne başladık. Çayımızı içtikten sonra devam edip Altınoluk’a vardık. Hemen tırmanmaya başladık. Havanın bulutlu olması işimizi kolaylaştırsa da, yaklaşık 3 saatlik sert bir tırmanışla 150 metreden 850 metreye çıktık ve önce çeşmemize, ardından Damla Kule’ye vardık. Burada manzara izledik ve dinlendik. Ardından inişe geçtik ve Milli Park sınırında diğer çeşmemizi bularak burada önce su savaşı yaptık, ardından bir şeyler atıştırdık.
Sonrasında patikaya saparak, Kral Yolu adını verdiğimiz bölgeyi geçtik ve Şahinderesi Kanyonu’na hakim bir seyir noktasına ulaştık. Burada muhteşem manzarayı izleyip fotoğraf çektik. Çevrede bulunan limon kekiğinden epeyce topladık. Yola devam edip şakayıkların bulunduğu alana vardığımızda, çiçeklerin kuruduğunu ve tohuma döndüğünü gördük. Tekrar orman yoluna girdiğimizde yolu biraz uzatmak istedik ve ormanın içerisine 2 km daha girdik, burada su bularak yemeklerimizi yedik. Ardından sert bir inişle Altınoluk’a vardık. Yorgunluk çaylarımızı içip vedalaşarak ayrıldık.

TEŞEKKÜRLER : Sarmalarla, dolmalarla, revanilerle dağ başında bizlere ziyafet keyfi yaşatan Canan Hanım’a, sürati bir keşifle bize su bulan Kazım Bey’e, poğaçalarıyla nefis bir kahvaltı yapmamızı sağlayan Güner Hanım’a, ilk kez katılan ve uyumlu bir gün geçiren Bekir, Güray ve Saim Bey’e, tüm katılımcılarımıza teşekkür ederiz.
22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 2 kişi var  IP:3.234.210.89