Türkçe

9 EYLÜL EYBEK FAALİYET RAPORU

İzlenme 1927
Eybek Dağı'nın tüm uluları, erenleri şahittir ki biz 9 kişi bugün sadece Eybek Dağı'nın değil, mutluluğun, neşenin ve muhabbetin de zirvesindeydik. Bu kutsal zirvede, manzaranın güzelliğine, havanın temizliğine, insanın iyiliğine doyduk.

Sarımsaklı'dan Şerafettin Bey, Ayvalık'tan ben, Huriye Hanım, Tayfur Bey, Tülay Hanım, Gömeç'ten Nurettin Bey, Burhaniye'den Muharrem Bey ve Ramazan Bey, saat 7:00'de Darüzziyafe'ye vardık. Sabah çorbalarımızdan sonra yola çıkıp Çobançeşme'ye vardık. Rüzgâr çok şiddetliydi ve Eybek Dağı'ndaki bulutlar bizi biraz ürküttü. Burada hazırlıklarımızı tamamlayıp tırmanmaya başladık. Sert bir yamaçtan, yaklaşık 1 saatlik bir sürede Eybek Kulesi'ne vardık. Fazla durmadan devam edip patikaya girdik ve zirveye tırmanmaya başladık. Muhteşem Körfez manzaraları izleye izleye yaklaşık 2,5 saatte zirveyi bulduk. Burada dinlenip fotoğraflar çekerken birden Çetin belirdi yamaçta. . Geç kaldığı için tempolu yürümüştü. Grup kuralları gereği hemen taşlamaya başladık ama isabet ettiremedik. Zirvede epeyce vakit geçirdikten sonra ağıllar bölgesne indik. Burada yemeğimizi yedik ve keyif yaptık epeyce. Ardından inişe geçip kuleden Kapanca'ya saparak tekrar araçlarımıza ulaştık. Çamcı'da incirlerimizi ve incir reçellerimizi alıp evlerimize doğru yola çıktık.

TEŞEKKÜRLER : Nefis cezeryeler için Şerafettin Bey'e, harika muhammara için Tülay Hanım'a ve bizlere zirvede peynir tatlısı keyfi yaşatan Hülya Hanım'a teşekkür ederiz.
17/10/2019 Gün Ortalama:70  Bugün 11 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.85.214.0