Türkçe

Çiçeği teze dağlar
Tutaydım yar elinden
Çıkaydım size dağlar…”

Gölcük yaylası serindi ama yüreklerimiz sıcacıktı. 1055 metre yükseklikteki Gölcük yine büyüledi bizi güzelliğiyle. Biz 24 kişi Gölcük’te harika bir gün yaşadık.

Ayvalık’tan ben, Aynur, Şerafettin Bey, Pınar Hanım, Muammer Bey, Muhterem Hanım, Kadri, Gömeç’ten Nurettin Bey ve Ahmet Bey, Burhaniye’den Ramazan Bey, Kenan Bey, Serpil Hanım, Niyazi Bey, Şerife Hanım, Edremit’ten Çetin, Serol Bey, Kâzım Bey, Necdet Bey, Furkan, Mehmet Bey, Haydar Bey, Nilgün Hanım, Canan Hanım, Nevzat Bey, Burhaniye’de buluşarak Kırtık Köyü’ne hareket ettik. Burada araçlarımızı bırakıp yürümeye başladık. İlk bulduğumuz çeşmede ateşimizi yakıp çay demledik ve kahvaltımızı yaptık. Ardından 11 km lik keyifli bir tırmanışla, önce Kırtık Güzlesi, ardından Sinekli Yaylası’nı geçerek Gölcük Yaylası’na ulaştık.
Yaylada ateşimizi yakıp çaylarımızı demledik. Sucuklu yumurtalarımızı pişirip sarmalarımızı, ezmelerimizi çıkarıp mükemmel bir sofra kurduk. Yemek sonrası yaylayı gezmeye çıktık ve yaklaşık 3 km lik bir yürüyüşle yayla çevresini gezip fotoğraflar çektik. Ardından toparlanarak inişe geçtik ve yer yer orman içi farklı yollar da kullanarak Kırtık Köyü’ne inip burada vedalaşarak yola çıktık.
TEŞEKKÜRLER : Mükemmel yemeklerini bizimle paylaşan ve bu keyifli yürüyüşte yanımızda olan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.
16/12/2019 Gün Ortalama:54  Bugün 36 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:18.210.23.15