Türkçe

28 NİSAN-CUNDA

İzlenme 1598
Ah Ayvalık. Nasıl da büyüledin bizi güzelliklerinle. Cunda’nın tepelerinden seni izleyen bu 36 kişiyi nasıl da keyiflendirdin bugün. Ve “ en kötü günümüz böyle olsundedirttin bizlere.

Ayvalık, Gömeç, Burhaniye ve Edremit’ten katılan 36 kişi ile Cunda Değirmen Mevkiinde buluştuk ve yürümeye başladık. Hava oldukça sıcaktı. Ağaç gölgelerinde sık sık molalar vererek Ada Kamp çevresinden deniz kıyısına ulaştık ve burada çamların altında uzunca bir mola verdik. Ortunç’u geçip boğazdan Pınar Adası’nı izledik. Doğaköy Sitesi’nin yanından, ulu çamların altından geçip tepeye tırmandık. Muhteşem Pateriça manzarası eşliğinde Çamlı Manastırı’na vardık ve burada epeyce dinlenip yürüyüşümüzü tamamladık.

Öğleden sonra ise piknik yerinde buluştuk yeniden. Sayımız daha da arttı. Neşemiz görülmeye değerdi. Yedik, içtik, şarkılar söyledik, eğlendik. Hoş bir ortamda, sevdiklerimizle birlikte “YAZA MERHABA “ dedik.

TEŞEKKÜRLER : Bu keyifli, dolu dolu günü bizlerle yaşayan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.
17/10/2019 Gün Ortalama:70  Bugün 11 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.85.214.0