Türkçe

31 MART - BURNUÖREN YAYLASI

İzlenme 1603

Karadere Köyü’nün tüm yaylaları gibi, Burnuören Yaylası da bize unutulmaz bir gün yaşattı. Yayla yolları neşeli kahkahalarımızla çınlarken, biz 34 kişi yorgun ama mutluyduk.

Dikili’den Hüseyin Bey ve Sevim Hanım, Ayvalık’tan ben, Şerafettin Bey, Muhterem Hanım, Pınar Hanım, Alev Hanım, İlayda, Tayfur Bey, Huriye Hanım, Tülay Hanım, Bilgi Hanım, Varol Bey ve Rana, Gömeç’ten Nurettin Bey, Burhaniye’den Yavuz Bey, Şeniz Hanım, Necla Hanım, Süleyman Bey, Ramazan Bey, Kevser Hanım, Kenan Bey, Serpil Hanım, Muharrem Bey, Sevgül Hanım, Şerife Hanım, Niyazi Bey, Aybike Hanım, Edremit’ten Mustafa Bey, Necdet Bey, Serol Bey, Canan Hanım, Mehmet Bey ve Nevzat Bey, Burhaniye’de buluşarak Karadere Köyü’ne gittik. Burada araçlarımızı bırakıp, nefis bir havada yürümeye başladık. Yaklaşık 3. km de , dere kıyısında mola verip çay demledik ve hafif bir kahvaltı yaptık. Ardından yürüyüşe devam ettik. Bir noktada yoldan ayrılıp yamaç tırmanmaya başladık. Kayalık ve oldukça dik bir araziden yaklaşık 1,5 saat tırmanarak Burnuören Yaylası’na ulaştık. Burada çay demledik ve öğlen yemeklerimizi yedik. Bir süre güneş altında keyif yaptıktan sonra, toparlanıp, yoldan aşağı inmeye başladık. Karabacak’ın ağılından geçerken durup köy yumurtası aldık. Dere kıyısında sembolik bir doğum günü kutlamasının ardından köye indik ve buradan ayrılıp evlerimize doğru yola çıktık.

TEŞEKKÜRLER : Çanakkale’den yolladığı tatlılarla bize keyif yaşatan Hülya Hanım’a, başarılı öncülüğü için Serol Bey ve artçılığı için Mustafa Bey’e, sunduğu jimnastik gösterisi için İlayda’ya, içirdiği çay ve yedirdiği cevizler için Koreli’ye, lezzetli yiyecekleriyle yaylada bize ziyafet yaşatan kadınlarımıza ve tüm katılımcılara teşekkür ederiz.
22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.234.210.89