Türkçe

24 MART DARIDERE

İzlenme 1792

Ne keyifli bir gündü. Hava, parkur, katılımcılar, ortam… her şey ne kadar güzeldi. Ve biz 33 kişi bugün ne kadar eğlendik.

Bandırma’dan Burhan Bey, Ayvalık’tan ben, Aynur, Kadri, Tayfur Bey, Huriye Hanım, Şerafettin Bey, Nesrin Hanım, Muammer Bey, Alev Hanım, Yasemin Hanım, Sebahat Hanım, Fatih Bey, Serpil Hanım, Gömeç’ten Nurettin Bey, Burhaniye’den Necla Hanım, Süleyman Bey, Aybike Hanım, İbrahim Bey, Mübeccel Hanım, Emel Hanım, Kevser Hanım, Kenan Bey, Serpil Hanım, Sevgül Hanım, Yavuz Bey, Muharrem Bey, Dürdane Hanım ve Nazlıcan, Edremit’ten Mehmet Bey, Mustafa Bey, Canan Hanım ve Serol Bey Narlı Köyü’nde çaylarımızı içip kahvaltımızı yaptıktan sonra yolumuza devam edip Darıdere Mesire Yeri’ne vardık. Buradan yürümeye başladık. Orman içi nefis bir yoldan ilerledik. İki yerde botlarımızı çıkarıp buz gibi sulardan yürüyerek geçtik. Ormancıların kulübelerine vardığımızda kılavuzumuz Gökhan’ın dünya güzeli kızı Zeliş ve yeğeni Mıstık oradaydı. Yanımızda getirdiğimiz çikolataları, şekerleri ve topu ufaklıklara verdik. Ardından yaklaşık 1,5 kmlik bir tırmanışla eski bir yangın kulesine çıktık ve Kaz Dağı’nın zirvelerinin, vadilerinin, ormanlarının ve Edremit Körfezi’nin eşsiz manzarasını izledik. Sonra devam ederek Darıdere’ye vardık. Tesis alanını, şelaleyi ve travertenleri gezdikten sonra Mıhlı kenarında, gürül gürül akan suların ve kuşların  sesini dinleyerek ateşimizi yaktık, çayımızı demledik ve yiyeceklerimizi yedik. Yaklaşık 2 saat süren pikniğimizin ardından vedalaştık ve evlerimize doğru yola çıktık.

TEŞEKKÜRLER : Bugün grubumuzda yeni katılımcı epeyce fazlaydı ve sorunsuz, keyifli bir gün yaşadılar. Hepine uyumlarından dolayı teşekkür ederiz. Ayrıca yol boyu ikramlarıyla ağzımızı tatlandıran katılımcılarımıza ve grubumuzu katılışlarının 1. yıldönümlerini nefis bir pasta ile kutlayan Necla Hanım’a, lezzetli revanisi için Canan Hanım’a ve tüm katılımcılarımıza teşekkür ederiz.

22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.234.210.89