Türkçe

17 MART DİKİLİ KARAGÖL-NEBİLER ŞELALESİ

İzlenme 2427

Dikili’nin coğrafyası, ilk kez bu kadar cömert davrandı bizlere, Güneşiyle, buz tutmuş ağaç dallarıyla, kardelenleriyle, coşkun şelalesiyle Dikili’nin olanca güzelliğini yaşadık. Biz 28 kişi, bugün Dikili’de unutulmaz dakikalar geçirdik.

Edremit’ten Çetin, Serol Bey, Mustafa Bey, Mehmet Bey, Türkân Hanım, Burhaniye’den Muharrem Bey, Süleyman Bey, Necla Hanım, Yavuz Bey, Kevser Hanım, Serpil Hanım, Kenan Bey, Sevgül Hanım, Gömeç’ten Nurettin Bey, Ayvalık’tan ben, Tülay Hanım, Muhterem Hanım, Varol Bey, Şerafettin Bey, Pınar Hanım, Tayfur Bey, Huriye Hanım, Bilgi Hanım, Alev Hanım, Ahmet Bey, Muammer Bey, Dikili’den Serap Hanım ve Hüseyin Bey, Ayvalık’ta buluşarak Sarımsaklı Fırını’na gidip sabah kahvaltımızı yaptık. Kahvaltının ardından Dikili’nin Merdivenli Köyü’ne ulaştık. Burada araçlarımızı bırakıp yola koyulduk. Oldukça kayalık bir araziden yaklaşık 5 km yürüdük ve o güzel meşe ağacının altında mola verdik. Burada 3 arkadaşımızı bırakıp kayalıklara tırmandık ve buradan Dikili, Ayvalık, Çandarlı Körfezi ve adaların muhteşem manzaralarını izledik. Kaya diplerindeki son kardelenlerin fotoğraflarını çektik. Arkadaşlarımızın yanına dönünce, Karagöl’e doğru yürümeye devam ettik. Göl kıyısına vardığımızda, son yağışların göl sularını taşırdığını gördük. Bir süre oturup geldiğimiz yöne doğru dönüşe geçtik ve yaklaşık 1,5 saat sonra köye ulaşıp çaylarımızı içtik. Ardından yeniden araçlarımıza binip yola çıktık ve Nebiler Köyü’ne vardık. Burada şelaleye doğru yürüyüşe geçtik. Derenin suyu fazlasıyla coşmuştu ve bazı yerlerde zorlanıp botlarımızı çıkarmak zorunda kaldık. Şelale deli gibi akıyordu ve bir kütükten geçerek zorlukla dibine ulaştık. Burada ateşimizi yaktık, çay demleyip yemeklerimizi yedik. Toplu fotoğrafın ardından geri dönüp, araçlarımıza ulaştık. Burada vedalaşıp evlerimize doğru yola çıktık.
TEŞEKKÜRLER : Bugün ilk kez aramıza katılan ve şikayetlenmeden, sıkıntı yaratmadan etkinliği tamamlayan arkadaşlarımıza, pastalarla, böreklerle, salatalarla bizi doyuran kadınlarımıza ve bu güzel günü paylaştığımız tüm katılımcılarımıza teşekkür ederiz.
22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.234.210.89