Türkçe

1 EYLÜL AYVALIK ADALARI TABİAT PARKI FAALİYET RAPORU

İzlenme 1957
Ah güzel Ayvalık. Poyraza karşı eteklerini savurarak salınan bir güzellik tanrıçasıydın sen bugün. Koylarınla, adalarınla, zeytininle, mis gibi havanla, berrak denizinle bir kez daha büyüledin bizleri. Ve 1 Eylül Dünya Barış Günü’nde, doğayla, kendimizle, dostlarımızla, tüm insanlıkla barışık olan biz 20 kişi, mükemmel bir yürüyüş yolunda harika bir gün geçirdik.
 Edremit’ten Çetin ve Serol Bey, Burhaniye’den Esra Hanım, Muharrem Bey, Demet Hanım, Metin Bey, Mücella Hanım ve Ramazan Bey, Gömeç’ten Nurettin Bey, Ayvalık’tan ben, Aynur, Süheyla Hanım, Filiz Hanım, Nalan Hanım, Tugay, Tayfur Bey, Huriye Hanım, Nesrin Hanım, Timuçin Bey ve Rana Hanım, Cunda’da piknik yerinde buluştuk. Malzemelerimizle masamızı donattık, semaverde demlediğimiz çayla mükemmel bir kahvaltı yaptık. Kahvaltı sonrası araçlarla Cunda mrkezine gidip buradan yürüyüşümüze başladık. Önce 3 kmkadar zeytin arası patikayı izledik. Sonra asfalta çıkıp, bir kayanın üzerinden manzara izledik. Çam ormanına girip tepelere çıktık. Çamlı Manastırı’nda uzunca bir mola verdik. Yürüyüşün son bölümünde ise, benim daha önceden ağaçların altına sakladığım karpuzu kesip afiyetle yedik. Sonra araçlarımızla Tuna Balıkçılık’a geçip kendimizi mis gibi denize attık. Doyasıya yüzüp eğlendikten sonra ayrılıp, evlerimize döndük.

TEŞEKKÜRLER : Bu güzel günü birlikte yaşadığımız tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.
22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.234.210.89