Türkçe

10 MART AVUNDUK YAYLASI

İzlenme 2707

Edremit’te toplanıp, Çınarlıhan’a çıkıp, çay içip, görüş mesafesinin 20 metreoluşunu ve yağmuru dikkate alıp, yönünü Burhaniye yaylalarına çevirip, saat 10:00 da yürümeye başlayıp, son keşfedilen yaylaya saatler süren tempolu bir tırmanışla varıp, bu denli keyifli bir gün yaşayabilen gruptur KDSG. Bugün bu etkinlikte, gülen yüzlerimizle her anı doya doya yaşayarak tamamladım etkinliğimizi.

Sarımsaklı’dan Şerafettin Bey ve Pınar Hanım, Ayvalık’tan ben, Varol Bey ve Tülay Hanım, Gömeç’ten Nurettin Bey, Burhaniye’den Muharrem Bey, Necla Hanım, Süleyman Bey ve Ramazan Bey, Edremit’ten Çetin, Mustafa Bey, Serol Bey, Nevzat Bey ve Canan Hanım, Darüzziyafe’de sabah çorbalarımızı içip yola devam ederek Hanlar’a vardık. Burada çaylarımızı içerken şiddetli yağmuru ve görüş mesafesini 20 metreye düşüren sisi görerek, hemen fikir alışverişinde bulunduk ve araçlarımıza atladığımız gibi soluğu Burhaniye Sübeylidere Köyü’nde aldık. Burada araçlarımızı bırakıp tırmanmaya başladık ve tempolu bir yürüyüşle, 2 saatte Sübeylidere ( Omarcık ) Yaylası’na vardık. Burada biraz dinlenip sohbet ettikten sonra yaylanın ardına patikalarla aşıp önce Kırtık yoluna, ardından da yine patikalarla Avunduk Yaylası’na vardık. Yaylada dere kıyısında çayımızı demleyip yemeklerimizi yedikten sonra ayaklandık ve şelaleyi gezip çam ormanları arasından Avunduk Köyü’ne indik. Buradan patika yolları takip edip Sübeylidere Köyü’ne ulaştık. Köy kahvesinde tavşan kanı çaylar eşliğinde  kekimizi yedik ve vedalaşıp araçlarımıza binerek evlerimize doğru yola çıktık.

TEŞEKKÜRLER : Her yürüyüşte yanlarında getirdikleri yiyeceklerle keyifli dakikalar geçirmemizi sağlayan, grubumuzun neşesi, güzelliği, asaleti sevgili kadınlarımıza, ayrıca bu harika yürüyüşte yanımızda olan tüm yoldaşlarımıza teşekkür ederiz

22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.234.210.89