Türkçe

3 MART- FİDANLIK ŞELALESİ

İzlenme 1647
39 kişi ile, böylesine zorlu bir parkuru başarıyla geçmenin yanında, böylesine mükemmel bir havada yürümenin, yılın son kardelenleri ile buluşmanın, Fidanlık Şelalesi’nin en görkemli halini görmenin coşkusunu yaşadık. Biz 39 kişi bugün yine unutulmaz bir gün yaşadık.

Gönen’den Mustafa KONAKOĞLU önderliğindeki 12 kişi, Balıkesir’den Mümin, Yunus Emre, Zehra, Esma, İrem, Çanakkale’den Reyhan, Sarımsaklı’dan Şerafettin Bey ve Pınar Hanım, Ayvalık’tan ben, Tülay Hanım, Varol Bey, Huriye Hanım, Tayfur Bey, Gömeç’ten Nurettin Bey, Burhaniye’den Metin Bey, Muharrem Bey, Ramazan Bey, Necla Hanım, Süleyman Bey, Edremit’ten Çetin, Serol Bey, Mustafa Bey, Ebru Hanım, Mehmet Bey, Canan Hanım, Türkân Hanım ve Nesrin Hanım Narlı Köyü’nde buluştuk. Burada sabah çaylarımızı içtikten sonra araçlarımızla Darıdere Mesire Yeri’ne ulaştık. Araçlarımızı bırakıp yürümeye başladık. Yürüyüşün başında Varol Bey’in yaşadığı ucuz atlatılmış bir kaza nedeniyle biraz oyalandık ama grubumuzdaki sağlıkçı arkadaşlarımızın müdahalesiyle yürüyüşümüze devam ettik. Patikalardan geçerek Fidanlık Şelalesi’nin inişine ulaştık. Buradan dikkatli ve sorunsuz bir şekilde aşağı inerken önce kardelenler karşıladı bizleri. Şelale yılın en azgın döneminde, olanca ihtişamı ile selamladı bizi. Fotoğraflar çektikten sonra yeniden tırmanışa geçtik. Yaklaşık 1 saat süren, oldukça zorlu bir tırmanışın ardından seyir kayalarına ulaştık. Burada yarım saat kadar manzara izleyip dinlendikten sonra devam ettik ve Darıdere’ye yaklaştık. Akarsuyun kıyısında, bol manzaralı bir yerde ateşimizi yakıp çaylarımızı demledik. Mükemmel yiyeceklerle karnımızı doyurduk. Ardından araçlarımıza vardık. Burada Gönen’li arkadaşlarımızı yolcu edip, Darıdere’yi ve travertenleri gezdik ve araçlarımıza binip evlerimize ulaştık.

TEŞEKKÜRLER : Taa Gönen’den gelerek bu güzel günü bizimle paylaşan ŞADAK üyelerine, Balıkesir ve Çanakkale’den katılan genç arkadaşlarımıza, hazırladığı poğaçalar, sarmalar, dolmalar vs. için Canan Hanım’a, Öncülük görevini başarıyla yürüten Çetin’e ve haftalardır mükemmel bir artçılık yapan Mustafa Bey’e, katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.
22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 2 kişi var  IP:3.234.210.89