Türkçe

24 ŞUBAT-MIHLI

İzlenme 1651

Hava nasıl da sıcaktı, çiçekler ne kadar güzeldi, sular coşkun, kuşlar neşeliydi. Biz 23 kişi, güzel bir yürüyüş gününde, harika bir parkuru daha tamamladık.

Sarımsaklı’dan Pınar Hanım ve Şerafettin Bey, Ayvalık’tan ben, Tülay Hanım, Varol Bey, Tayfur Bey, Huriye Hanım, Mehmet Bey, Bilgi Hanım, Gömeç’ten Nurettin Bey, Burhaniye’den Ramazan Bey, Muharrem Bey, İbrahim Bey, Necla Hanım, Süleyman Bey, Metin Bey, Edremit’ten Canan Hanım, Mustafa Bey, Necdet Bey, Serol Bey, Nilgün Hanım, Haydar Bey ve Çetin, Zeytinli’de sabah çaylarımızı içtikten sonra yolumuza devam edip Mıhlı Çayı kıyısında araçlarımızı bıraktık. O esnada, bisikletleriyle oradan geçmekte olan Bozcaada yolcuları Niyazi Bey ve Kemal Bey ile ayak üstü kısa bir sohbetin ardından yürümeye başladık. Ortam çamurluydu ve zeytin aralarından bulabildiğimiz kuru yerlere basarak geçmeye çalıştık. Yaklaşık 1 saat sonra Başdeğirmen Köprüsü karşımızdaydı. Köprü ve değirmende vakit geçirip fotoğraflar çektikten sonra çayın karşısına geçip, Mıhlı Şelalesi’ne ulaştık. Şelale çevresinde dolaşıp patikaya vurduk. Hava iyice ısınmıştı ve tırmanış zorluydu. Sık molalarla yürümeye devam ettik ve Adatepebaşı Köyü’nün dibinde, bir dere kenarında ateşimizi yakıp çayımızı demledik. Yemeklerimizi yedik ve ayaklarımızı buz gibi sulara sokup rahatlattık. Ardından Adatepebaşı Köyü’nün sokaklarından geçip, asfalt yoldan araçlarımıza ulaştık. Vakit geçirmeden hareket edip, Zeus Altarı’na vardık. Burada eşsiz manzarayı izleyip fotoğraflar çektikten sonra aşağıya, Küçükkuyu sahiline indik ve burada akşam çaylarımızı içip yürüyüşümüzü değerlendirdik. Ardından vedalaşıp evlerimize ulaştık.

TEŞEKKÜRLER: Renkli Alman çikolataları için Pınar Hanım’a, kekler ve börekler için tüm bayan arkadaşlarımıza, Zeus tatlısı için Canan Hanım’a, ilk kez katılan ve ikram ettiği meyve suyu ile içimizi ferahlatan Bilgi Hanım’a, nohut mohut için Şerafettin Bey’e ve tüm katılımcılarımıza teşekkür ederiz.
16/12/2019 Gün Ortalama:54  Bugün 34 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:18.210.23.15