Türkçe

8 ARALIK- BAĞYÜZÜ-HACIBOZLAR

İzlenme 1674

Ne güzel bir gündü. Nasıl da eğlendik, nasıl da keyif aldık bugünkü faaliyetimizden. Biz 17 kişi, bembeyaz karlar üzerinde güneşli ve keyifli bir yürüyüş yaptık.

Ayvalık’tan ben, Şerafettin Bey, Tülay Hanım, Huriye Hanım, Tayfur Bey, Gömeç’ten Nurettin Bey, Burhaniye’den Süleyman Bey, Necla Hanım, İnan Bey, Niyazi Bey, Ramazan Bey, Edremit’ten Serol Bey, Canan Hanım, Mustafa Bey, Necdet Bey, Kâzım Bey ve Alanya’dan misafirimiz Serdar Bey, 7:15’te Kozak Sapağı’nda buluşup Bağyüzü Köyü’ne doğru devam ettik. Köy kahvesinde sabah çaylarımızı içip poğaçalarımızla kahvaltı yaptık. Eşyalarımızı yüklenip, hava sıcaklığının 2 derece olduğu bir ortamda yürümeye başladık. Orman içine daldığımızda su birikintilerinin donmuş olduğunu gördük. İlerledikçe manzara güzelleşti, hava ısınmaya başladı. Gitgide daha keyifli bir yürüyüşe dönüştü faaliyetimiz. Yüksekliğin iyice arttığı ortamda yerlerde bembeyaz karları da görünce keyfimiz yerine geldi. Hacıbozlar Köy
ü’nü pas geçip tepelere tırmandık ve 1120 metrelik bir tepeden muhteşem manzaralar izleyip geri döndük. Yolda kartopu savaşı da yaparak Hacıbozlar Köyü’ne vardık. Köyü geçip yola devam ettik. Bir tepeyi kestirmeden ve zor bir inişle aşıp piknik yerimize ulaştık. Burada ateş yakıp çayımızı demledik. Sucuklarımızı pişirdik. Karnımızı doyurduktan sonra yola devam edip Bağyüzü Köyü’ne indik. Kahvede çaylarımızı ve kekiklerimizi içtik ve evlerimize doğru yola çıktık.

TEŞEKKÜRLER : Yolladıkları peynir helvası ve fırınlanmış tahin helvası ile ağzımızı tatlandıran 18 Mart Grubu’ndan dostlarımıza, hiç bir ayrıntıyı unutmayarak bizlere dağ başında mercimekli köfte ve köyde revani keyfi yaşatan Canan Hanım’a, uzaklardan gelerek bu güzel günü bizimle paylaşan Serdar Bey’e ve katılan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.
22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 2 kişi var  IP:3.234.210.89