Türkçe

2 ARALIK-ÇANAKKALE VE GÖNEN GRUPLARI İLE DAVULGU YOLU

İzlenme 1708

İyi ki korkmamışız yağmurun ve fırtınanın gücünden. İyi ki vazgeçmemişiz bugünkü etkinliğimizden. Muhteşem sonbahar manzaraları, dereler, şelaleler, tüm güzelliğiyle Kaz Dağı bağrına bastı bizi. Biz 39 kişi, sıska bir söğüt altında zeytin danesi yedik. Buluştuk, paylaştık, yaşadık…

Ayvalık’tan ben, Tülay Hanım, Ayla Hanım, Varol Bey, Doğuş, Şerafettin Bey, Gömeç’ten Nurettin Bey, Burhaniye’den İnan Bey, Süleyman Bey, Ramazan Bey, Necla Hanım ve Sertaç, Edremit’ten Canan Hanım, Serol Bey, Mustafa Bey, Mehmet Bey, Necdet Bey ve Çetin, Saat 7:00’de yola çıkarak, Edremit’te KDSG üyeleri ile buluştuk. Buradan hareket edip Çobançeşme Mevkii’ne vardık. Burada Gönen’den gelen ŞADAK ve Çanakkale’den gelen 18 Mart Grupları ile buluştuk. Kahvaltı sonrası araçlarımızla yola devam edip, Davulga Yolu’nun başına vardık. Araçlarımızı bırakıp tatlı bir eğimle tırmanışa başladık. Tempoyu iyice artırarak seri bir yürüyüş yaptık. Manzara muhteşemdi. Sonbaharın re
nkleri, dereler, şelaleler yol boyu, güzelliğiyle büyüledi bizi. Yol ayrımına vardığımızda karar değişikliği yapıp Ayı Gediği’ne döndük. Buradan Döşemedere Şelalesi’ne inip ateşlerimizi yaktık. Çay demledik. Sucuklarımızı pişirdik. Uzun bir moladan sonra geri dönüp, Ayı Gediği üzerinden Davulgu Yolu’na kavuştuk. Biraz ilerledik ki yağmur atıştırmaya başladı. Yarım saatlik sakin bir yağışın ardından hava yeniden açtı ve son bir saatimizi karanlıkta yürüyerek bu 30 km lik parkuru bitirdik. Çınarlıhan’da diğer gruplardan ayrılıp, çaylarımızı içtik ve evimize doğru yola çıktık.

TEŞEKKÜRLER : Uzun bir aradan sonra aramıza katılan Varol Bey ve Doğuş’a, ilk kez yürüdüğü halde şikayet etmeyen Sertaç’a, börekleri ve sarmaları için grubumuzun gözbebeği Canan Hanım’a, kurabiyeler için Çetin’e, Hediyeleri için Hülya Hanım ( Çanakkale ) ve Mustafa Bey’e ( Gönen ) , Çanakkale Doğa ve Yürüyüş Sporları Grubu’ndan Mehmet Bey’e, uzak yollardan gelerek bizimle bu keyifli günü paylaşan 18 Mart ( Çanakkale ) ve ŞADAK ( Gönen ) Gruplarına teşekkür ederiz.
16/12/2019 Gün Ortalama:54  Bugün 34 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:18.210.23.15