Türkçe

25 KASIM ASARKAYA

İzlenme 2115

23 km lik yolu saat 15:30’da bitirince şaşırdık elbet. Ama şaşkınlığımız yolun kısalığına değil, KDSG’nin haftalardır üst üste yürüdüğü uzun ve sert yolların bizleri nasıl da forma soktuğuna, tempomuzun nasıl da hızlı olduğunaydı. Biz 13 kişi, bugün az zamanda çok ve güzel bir yol yürüdük.

Ayvalık’tan Ben, Şerafettin Bey, Tülay Hanım, Gömeç’ten Nurettin Bey, Burhaniye’den Ramazan Bey, Metin Bey, Muharrem Bey, Necla Hanım ve Süleyman Bey, Edremit’ten Ahmet Bey, Mustafa Bey, Necdet Bey ve Serol Bey, Burhaniye’de buluşarak Karadere Köyü’ne ulaştık. Burada araçlarımızı bırakıp yürümeye başladık. Dere kenarında ilk molamızı verip çay demledik ve börekli-simitli kahvaltımızı yaptık. Kahvaltı sonrası tırmanışa geçtik ve sert bir tempoyla yürümeye başladık. Şifalı çeşmede 10 dk. Mola verdik.

Asarkaya’ya ulaştığımızda grubu ikiye ayırdık. Birinci grup ( Ben, Ramazan Bey, Muharrem Bey, Necdet Bey, Metin Bey, Mustafa Bey ve Şerafettin Bey ) Asarkaya’ya
sert ama keyifli bir tırmanış yaptık. Zirvede manzara muhteşemdi ama şiddetli rüzgâr bizi rahatsız ettiği için fazla kalamadık. Diğer grup ise Böğren Yaylası’na vardı ve burada Ercan’ın kendileri için demlediği çayı içip, elmaları, ayvaları ve cevizleri yediler. İki grup buluştuktan sonra hep birlikte Asarkaya’nın hemen önündeki sivriye çıkıp manzara izledik. Bol bol fotoğraf çektik.

Asarkaya’dan geri dönüp, yine tempolu bir yürüyüşle Tilkicik Yaylası’na vardık. Burada yaylacılık yapan Hüseyin Dede ve eşiyle sohbet edip yola devam ettik ve Kanka Çınarı dibinde ateşimizi yakıp çayımızı demledik. Sucuğumuzu pişirdik. Yemeğin ve çayın ardından Necla Hanım’ın getirdiği aşureleri afiyetle yedik. Güneşe karşı biraz keyif yaptıktan sonra yola koyulup, saat 15:30’da Karadere Köyü’ne indik. Burada sütümüzü alıp evlerimize doğru yola çıktık.

TEŞEKKÜRLER : Kekleriyle ağzımızı tatlandıran Necdet Bey’e, aşure için Necla Hanım’a, börekleri, poğaçaları ve sucukları getiren tüm arkadaşlarımıza, Böğren Yaylası’nda bize evini açıp sıcacık bir çayla içimizi ısıtan Ercan’a, teşekkür ederiz.
22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.234.210.89