Türkçe

16 EYLÜL-KOZAK YAYLASI FAALİYET RAPORU

İzlenme 2702
Çok sıcaktı, çok yorulduk, çok susadık… Ama çok eğlendik, keyif aldık. Biz 29 kişi, yine unutulmaz bir gün yaşadık.
Ayvalık’tan ben, Aynur, Tayfur Bey, Huriye Hanım, Tülay Hanım, Nesrin Hanım, Semran Hanım, Ayşe Hanım, Sarımsaklı’dan Şerafettin Bey, Gömeç’ten Nurettin Bey, Burhaniye’den Şerife Hanım, Niyazi Bey, İbrahim Bey, Süleyman Bey, Necla Hanım, Selma Hanım, Muharrem Bey, Edremit’ten Serol Bey, Reyhan Hanım, Suat Bey, Yasemin Hanım, Didem Hanım, Nurcan Hanım, Elif Hanım, Gamze Hanım, Gülcan Hanım, Gülseren Hanım, Akçay’dan Sibel Hanım, Havran’dan Serdal Bey ve Tuğçe Hanım, Kozak Sapağı’nda buluşarak Demircidere Köyü’ne, Kozak Kafe’ye vardık. Burada gözlemelerimizi yedik, kahvaltılarımızı yaptık. Sonra araçlarımızla 2 km ötede bulunan ılıca yoluna vardık. Burada araçlarımızı bırakıp yürümeye başladık. Hava oldukça sıcaktı. Sık molalarla yaklaşık 2,5 saatte ılıca bölgesine vardık. Burayı gezip Madra Barajı kıyısına indik. Burada uzun bir mola verip iyice dinlendik. Dönüş yolunda hava iyice ısınmış, sularımız azalmıştı. Özellikle yokuşlarda sık sık mola verdik. Sularımızı paylaştık. 2 saat kadar yürüyüp araçlarımıza ulaştık. Tekrar Demircidere Köyü’ne döndük. Bol bol su içtik. Yüzümüzü yıkadık. Ardından üzüm bağına girip kendi elimizle kilolarca üzüm topladık. Sonra Kermes Meydanı’na, Hakan’ın Yeri’ne vardık. Önce buz gibi bir pınardan su, ardından da çay içtik. Sonra araçlarımızla Aşağıcuma Köyü’nü geçip, orman içinde bulunan Atatürk Anıtı’nı gezdik. Bağyüzü Köyü’nü geçerek yol kenarında muhteşem manzarası olan bir çeşmede konakladık. Sonra yeniden Kozak Sapağı’na varıp burada vedalaştık ve evlerimize ulaştık.

TEŞEKKÜRLER : İlk kez katıldığı halde uyumlu bir yürüyüş gerçekleştiren Yaseminler Grubu, İbrahim Bey ve Sibel Hanım’a, ekmeğini suyunu birbiriyle paylaşan tüm yoldaşlarımıza teşekkür ederiz.
22/11/2019 Gün Ortalama:80  Bugün 27 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:3.234.210.89